پرستار بی رحم پسر ۱۸ ماهه

تبلیغات شما

پاتوق تفریحی پاتوق تفریحی
درباره ما
لینکستان
امكانات جانبي

 

 

روونا و جک زن وشوهری بودند که مجبور بودند هر دو برای کسب و کار خانوادگی برای فرزند ۱۸ ماهه خود یک پرستار بگیرند تا از پسر دوست داشتنی آن ها مواظبت کند. بعد از مدتی تحقیق متوجه شدند یکی از مربیان مهد در جستجوی کار است از این رو روونا و جک از او خواستند که پرستاری از کودکشان را به مدت یک روز در هفته به عهده خود بگیرد وی نیز قبول کرد و از پسرشان مراقبت می کرد.

 

این روند ادامه داشت تا اینکه یکی از همسایگان به پدر و مادر آن کودک اطلاع دادند که فرزند شما بیشتر اوقات در بیرون از خانه است و پرستارش توجه ویژه ای به او ندارد اما وقتی آن ها با پرستار بچه تماس گرفتند تااز جریان مطلع شوند پرستارش گفت : فرزند شما همیشه در خانه است و وقتش را بیشتر در اتاقش سپری میشود.

 

اما همسایگان می گفتند او فقط پیش دیگران با فرزندتان خوب برخورد می کند و در مواقع تنهایی او را اذیت می کنند. تا اینکه زن و شوهرش تصمیم گرفتند دوربین مخفیی را به اتاق کودک تعبیه کنند تا از حقیقت آگاه شوند اما آن ها بعد از اینکار با صحنه های وحشتناک مواجه شدند آن ها در این فیلم دیدند که او به فرزند کوچکشان حمله کرد. به طوری که با بی رحمی گوشی موبایلش را به سمت نوزاد پرتاپ کرد و سر کودک آسیب دید.

 

اما بعد از شکایت از پرستار و نشان دادن فیلم به پلیس،پرستار به جرم کودک آزاری دستگیر شد اما با اینکه او اعتراف کرده بود که به کودک حمله کره است، قاضی این کار وی را گناه ندانست و او به خانه اش بازگشت و پدر و مادر کودک هم  تصمیم گرفتند تا خودشان از فرزندشان مراقبت کنند.

 

آزار و اذیت پسر 18 ماهه توسط پرستارش

آزار و اذیت پسر ۱۸ ماهه توسط پرستارش

آزار و اذیت پسر 18 ماهه توسط پرستارش


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پسر 18 ماهه,ویژگی های پرستار خوب,داستان ,وحشانه,,
نویسنده : Admin
تاریخ : شنبه 27 ارديبهشت 1393
موضوعات
برچسب ها
نویسندگان
آرشیو مطالب
طراح قالب